Skip to main content

Sinds deze week (6-1-2025) staan de bussen van station Den Bosch naar de bushaltes in Vlijmen en Drunen niet meer in de reisplanner. Specifiek: bus 301 en bus 136. Deze bussen rijden wel gewoon en staan ook in de app 9292. De NS app geeft nu een heel omslachtige route met andere bussen weer.
Komen de bussen snel weer gewoon terug in de planner te staan? 

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!

De dienstregeling van de bussen in Brabant is afgelopen weekend veranderd. Wellicht zijn de nieuwe gegevens niet goed aangeleverd.

De dienstregeling van de bussen in Brabant is afgelopen weekend veranderd. Wellicht zijn de nieuwe gegevens niet goed aangeleverd.

Dat laatste schijnt inderdaad aan de hand te zijn: de dienstregeling is pas heel kort vooraf gepubliceerd en dus mogelijk nog niet overal ingeladen.

Afgelopen weekend stonden alle lijnen van Arriva zelfs dubbel in de apps met reisinformatie, dus ergens ging het niet echt lekker.

Op 2 januari kon ik een reis plannen die ik deze week niet meer kan plannen dus het is niet gewoon een vertraging in ieder geval. Bus 6 in Den Bosch wordt ook niet gevonden.

Werkt wel: https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek='s-Hertogenbosch&vertrektype=treinstation&aankomst=51.70839536,5.34358681&aankomsttype=adres&aankomstlabel=Europalaan%2030,%205232BC,%20's-Hertogenbosch&type=vertrek&tijd=2025-01-02T08:30&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&context=arnu%7CfromLocation%3D51.690069,5.294458%7CtoLocation%3D51.708398,5.343584%7CdestinationName%3DEuropalaan%2B30%252C%2B5232BC%252C%2B%2527s-Hertogenbosch%7CplannedFromTime%3D2025-01-02T08:26:00%2B01:00%7CplannedArrivalTime%3D2025-01-02T08:48:00%2B01:00%7CexcludeHighSpeedTrains%3Dfalse%7CsearchForAccessibleTrip%3Dfalse%7ClocalTrainsOnly%3Dfalse%7CtravelAssistance%3Dfalse%7CtripSummaryHash%3D976484730&ritnummers=6%7C

Geen resultaten (zelfde tijd en dag deze week): https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek='s-Hertogenbosch&vertrektype=treinstation&aankomst=51.70839536,5.34358681&aankomsttype=adres&aankomstlabel=Europalaan%2030,%205232BC,%20's-Hertogenbosch&type=vertrek&tijd=2025-01-09T08:30&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT

Ik heb de melding van dit incident doorgezet bij de betreffende afdeling en van hen hem ik vernomen dat ze ermee aan de slag gaan! 

Ik heb de melding van dit incident doorgezet bij de betreffende afdeling en van hen hem ik vernomen dat ze ermee aan de slag gaan! 

Fijn, bedankt! 

Sinds deze week (6-1-2025) staan de bussen van station Den Bosch naar de bushaltes in Vlijmen en Drunen niet meer in de reisplanner. Specifiek: bus 301 en bus 136. Deze bussen rijden wel gewoon en staan ook in de app 9292. De NS app geeft nu een heel omslachtige route met andere bussen weer.
Komen de bussen snel weer gewoon terug in de planner te staan? 

Precies hetzelfde in Tilburg! 

Ik heb hetzelfde probleem met arriva buslijnen 156 en 158. Dit probleem zie ik al sinds medio december 2024. Bij de genoemde lijnen is geen wijziging in de tijden geweest. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Van deur tot deur plannen werkt nu niet. 

Ik zet het door, bedankt voor de attentie(s).

De bussen van Den Bosch naar Tilburg staan weer in de app zie ik!

Bussen binnen Den Bosch voor zover ik zie ook weer! Bedankt

Reageer