Er staat op de website dat er extra treinen rijden om de wandelaars naar Nijmegen te rijden ! Super fijn ! Als ik om 4.45 mag starten voor de 40 km is er alleen een trein die om 3.54 aankomt. Dan moet ik heel lang buiten wachten. De trein later komt pas om 5.41 aan (bijna 2 uur later ). Wel erg veel later dus ! Ik mis er een trein tussen… Komt er nog een ander dienstrooster die vollediger is en dus betere reismogelijkheden geeft ??? Anders moet ik toch iets anders bedenken want dit is heel vreemd...en onhandig.
beantwoord
extra treinen 4 daagse hebben vreemd schema
Beste antwoord door Tamzin
Martin7182 schreef:
Met een trein ertussen zou je pas tegen 5 uur aankomen en mis je dus de start.
De start voor de eerste groep is van 4.45 tot 5.30. Bij aankomst rond 5.00 uur kun je gewoon naar de start lopen en meteen los gaan.
Anderzijds lijkt me een halfuurtje wachten in een zomernacht ook weer geen ramp. Te meer daar je met het oog op hitte dan wel gegarandeerd zo vroeg mogelijk kunt beginnen.
Het alternatief is om dagelijks in de tweede groep te starten tussen 5.45 en 6.30. De trein die om 5.41 aankomt sluit daar perfect op aan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.