Skip to main content
beantwoord

slapers in de wachtruimte van station Diemen-Zuid

Beste NS,

ik reis dagelijks met de trein vanaf Diemen-Zuid. In de afgelopen maanden is het meer regel dan uitzondering - soms met tussenpozen- dat één tot drie personen slapen in de wachtruimte op het station van Diemen-Zuid.

Zo ook nu liggen er elke ochtend drie mensen in de wachtruimte inclusief tassen, slaapzakken en drankflessen. Zou u hieraan wat willen doen zodat de wachtruimte weer door reizend gebruikt kan worden? 

Beste antwoord door Rory NS

Halo hatchtechTreinLeven, welkom bij de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn gevoel geeft. Je signaal zal ik intern doorzetten. Mocht je intern in de toekomst hinder of een onveilig gevoel ondervinden van deze mensen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met NS Klantenservice. Dan kan er via de Meldkamer NS direct actie worden ondernomen.

Bekijk origineel

4 reacties

MCN 2021
  • Reisleider*
  • 216 reacties
  • 2 april 2025

Klopt die had ik vanochtend ook gezien rond 6:45 tot 6:59, want toen kwam de trein, maar hoop dat daar is tegen aan gedaan kan worden, want het geeft geen veilig gevoel.

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4154 reacties
  • 2 april 2025

Wachtruimte maar afsluiten dan? 

MCN 2021
  • Reisleider*
  • 216 reacties
  • 2 april 2025
Vareo schreef:

Wachtruimte maar afsluiten dan? 

Dat gaat niet helpen vrees ik dan ze gaan misschien in de stationshal slapen ook niet echt fijn 

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 496 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Halo hatchtechTreinLeven, welkom bij de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn gevoel geeft. Je signaal zal ik intern doorzetten. Mocht je intern in de toekomst hinder of een onveilig gevoel ondervinden van deze mensen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met NS Klantenservice. Dan kan er via de Meldkamer NS direct actie worden ondernomen.

Reageer