Goedemorgen, ik heb e-tickets besteld maar nu heb ik op 2 tickets de naam onjuist geschreven :y on plaats van IJ.. kan of moet ik dit wijzigen?
beantwoord
naam wijzigen/onjuist op e-ticket
Beste antwoord door Floor NS
Hi Miep59! Welkom bij de NS Community.
Een e-ticket is na de bestelbevestiging en betaling niet meer te wijzigen. Het is wel de bedoeling dat de gegevens op een e-ticket overeenkomen met de gegevens die op jouw identiteitsbewijs staan. Gezien dit om een klein spelfoutje gaat kun je het ook even melden bij de conducteur en hem/haar vragen of hij dit een probleem vindt. Ik kan je niet garanderen dat dit door de vingers gezien zal worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.