Ik zie dat als ik minstens 2 weken van te voren een PrijsTijd ticket koop voor het weekeinde en een bepaald traject, dat ik dan 50% korting krijg. Stel dat er door onvoorziene werkzaamheden (bijv. na een zwaar ongeval) die dag geen treinen rijden op het traject waar ik een PrijsTijd ticket voor heb gekocht, heb ik dan recht op restitutie? In de voorwaarden hebben ze het er alleen over dat je bij vertraging buiten de tijden mag reizen die op het ticket staan, maar over langdurige verstoringen staat niets.
beantwoord
Nogmaals PrijsTijdDeals
Beste antwoord door Momo
Als er in een dergelijk geval de hele dag verder geen treinen rijden dan geldt artikel 6 van de algemene voorwaarden (AVR-NS) die voor alle tickets gelden.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.