beantwoord

chatten met de NS

  • 26 January 2024
  • 6 reacties
  • 408 Bekeken

Al maanden krijg je als je met de NS wil chatten het bericht dat er door de drukte geen medewerker beschikbaar is. Is het misschien een idee om, als dit structureel is, meer medewerkers aan te nemen?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 26 January 2024, 17:54

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond @Erik Ludger,

Wij zijn altijd opzoek naar medewerkers voor onze klantenservice. Heb je wellicht interesse? 

Goedemorgen,

ik heb gisteren een brief gekregen met betaling het bedrag is 87,04. Maar ik heb die bedrag betaalde automatic van mijn rekening afgehaald.

Met vriendelijke groet,

Saron Beyene 

Badge +3

In de afbeelding is te zien dat dit bedrag niet is afgeschreven, maar op uw rekening is bijgeschreven. Het lijkt erop dat de incasso mislukt is (eerst wel afgeschreven, daarna afschrijving weer ongedaan gemaakt) en dat u dit bedrag daarom alsnog moet betalen.

Reputatie 6

Al je bank gegevens @Saron Beyene staan openbaar.…

(ondanks de opmerking "uw saldo is niet te zien")

Verwijder ze zsm via de drie ...

Reputatie 7
Badge +3

Gezien de titel van dit topic vermoed ik dat Saron Beyene in de veronderstelling is dat dit de chat van de klanteNService is.

Die is echter te vinden op deze pagina. Klik vervolgens op de knop ‘Chat met NS'.

Reputatie 6

Gezien de titel van dit topic vermoed ik dat Saron Beyene in de veronderstelling is dat dit de chat van de klanteNService is

Ja, dat krijg je zolang NS dit forum blijft aanwijzen als het belangrijkste communicatie kanaal met NS.

Echter met het grootste deel der vragen kunnen de leden niets mee, waardoor (nog meer) ergenis bij de NS klanten.......

Reageer