Hi,
Mijn fiets is gister gestolen uit de NS bewaakte fietsenstalling in Tilburg. Het personeel daar kon mij niet helpen en ik kon mijn fiets ook nergens terug vinden. Ik ben gister avond nog een keer terug geweest zodat er minder fietsen stonden. Nu heb ik een SwapFiets en zijn deze helaas niet verzekerd, maar heeft swap de policy dat je wel een deel zelf moet betalen. Ik heb al aangifte gedaan.
Nu heb ik contact opgenomen met een medewerker via de chat, die mij niet verder kon helpen omdat zijn applicaties niet werkten en verwees mij door naar de klantenservice telefonisch. Nu had ik deze aan de lijn, waar ik zei dat ik aangifte had gedaan en de prioriteit van de politie niet bij diefstal ligt. Dat werd me om een of andere reden niet in dank afgenomen en ze zei dat als ik niet wilde meewerken het geen zin had. Een minuut later werd opeens de verbinding verbroken?
Ik zie dat er vanuit NS fietsen die gestolen worden in de bewaakte fietsenstalling vergoed kunnen worden en ik zou hier graag aanspraak op willen doen. Ik hoop dan ook dat iemand mij hier verder kan helpen!
Alvast bedankt!