Skip to main content
beantwoord

Gevonden voorwerpen

• 12 april 2024
  • 8 reacties
  • 499 Bekeken

Beste,

Bedankt dat jullie het verloren voorwerp terug hebben gevonden. Maar helaas is er nooit melding gemaakt dat deze op het station opgehaald kon worden. Nu wordt er email gestuurd dat voor 15 euro het verzonden kan worden.

Dit is niet echt klantvriendelijk te noemen?

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Anonymous

PretigePieten schreef:

Beste,

Bedankt dat jullie het verloren voorwerp terug hebben gevonden. Maar helaas is er nooit melding gemaakt dat deze op het station opgehaald kon worden. Nu wordt er email gestuurd dat voor 15 euro het verzonden kan worden.

Met vriendelijke groet,

Het ligt er maar net aan waar het gevonden voorwerp is ingeleverd. Had je daar een melding van gekregen ? Het wordt dus niet naar "uw" station gebracht.

Het kan dus zomaar gebeuren dat het voorwerp in Sittard verloren is en in Hoorn is ingeleverd. Dan is voor 15 euro verzenden waarschijnlijk goedkoper.

Fijn dat het gevonden is.

Bekijk origineel

8 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4096 reacties
  • 12 april 2024

Vervelend maar u heeft het tenminste terug.

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2024
PretigePieten schreef:

Beste,

Met vriendelijke groet,

Het ligt er maar net aan waar het gevonden voorwerp is ingeleverd. Had je daar een melding van gekregen ? Het wordt dus niet naar "uw" station gebracht.

Het kan dus zomaar gebeuren dat het voorwerp in Sittard verloren is en in Hoorn is ingeleverd. Dan is voor 15 euro verzenden waarschijnlijk goedkoper.

Fijn dat het gevonden is.

ik heb iets in de trein GEVONDEN en heb daar een melding over gestuurd naar NS. Maar nu krijg ik een mail terug (waar ik niet op kan reageren) dat mijn VERLOREN voorwerp niet is gevonden.

WAT NU TE DOEN?

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • 17 april 2024

Het lijkt erop alsof je het opsporingsformulier hebt ingevuld. Je kunt hiervoor even contact opnemen met onze klantenservice via 030-7515155 of een berichtje sturen op X of Facebook zodat deze melding afgesloten kan worden. Wanneer je zelf een voorwerp vind, mag je deze afgeven bij een NS-medewerken op het station of in de trein.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025

Ik ben onlangs mijn handtasje verloren. Via ‘verloren en gevonden voorwerpen’ teruggevonden. Kreeg bericht van NS dat het tasje gevonden was. Blijkbaar heeft iemand het gevonden en netjes terugbezorgd aan de balie. Alles zat erin. 
Blijkbaar bestaan er nog eerlijke mensen. 
Vraag: worden de namen van de vinders geregistreerd door de balie zodat ik deze kan belonen voor zijn of haar eerlijkheid?  

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30103 reacties
  • 7 maart 2025
Jannemanneke schreef:

Ik ben onlangs mijn handtasje verloren. Via ‘verloren en gevonden voorwerpen’ teruggevonden. Kreeg bericht van NS dat het tasje gevonden was. Blijkbaar heeft iemand het gevonden en netjes terugbezorgd aan de balie. Alles zat erin. 
Blijkbaar bestaan er nog eerlijke mensen. 
Vraag: worden de namen van de vinders geregistreerd door de balie zodat ik deze kan belonen voor zijn of haar eerlijkheid?  

Fijn dat alles goed terecht is gekomen. Bij de gemeente kan een vinder zijn gegevens achterlaten, maar volgens mij bij de NS niet (tenzij diegene natuurlijk een briefje in je tasje stopt).

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9247 reacties
  • 7 maart 2025

Via de klantenservice kunnen wij helaas niet achterhalen wie het item heeft gevonden. Wel heel fijn dat je tas is gevonden, jannekemanneke.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Dank voor de reacties! 

Reageer