Afgelopen zondag avond ben ik mijn telefoon verloren in de trein van Eindhoven naar Rotterdam. Na dit gemeld te hebben bij personeel op het station hebben ze gebeld met aanwezig personeel in de trein die de telefoon hebben gevonden. De medewerker die mijn telefoon had gevonden zou woensdag weer werken en als ik een melding zou maken op de ns site bij verloren voorwerpen zou ik automatisch terug gegemaild worden wanneer hij/zij deze in zou leveren.
Nu is het donderdag middag en heb nog niks ontvangen of gehoord. Daarnaast kan ik mijn telefoon volgen via find my android en ligt deze nog steeds in een woonwijk ergens in een dorp in zuid holland. De telefoon wordt niet opgenomen wanneer mijn vriendin deze belt. Heb dit gemeld via twitter en de chat op de ns site maar beide reageren niet of met automatische berichten.
Ik begrijp dat de telefoon verliezen mijn eigen schuld is maar als hij na 20 minuten gevonden is vind ik het toch wel heel erg vervelend dat hij na 4 dagen nog gewoon ergens bij personeel thuis ligt. Zou iemand met mij contact op kunnen nemen zodat we dit eindelijk op kunnen lossen?