Dat hele geld terug systeem lijkt erop gericht om dit zo moeilijk mogelijk te maken, heel onsympathiek. Zo ging de trein op dag 1 niet heen en zijn daardoor ook de tickets voor de terugreis op dag 2 waardeloos geworden. Probeer dat maar eens te regelen via geld terug. Sowieso bijzonder dat van 2 heen tickets er één is toegewezen, maar de ander nog in de wacht staat. Is er een andere manier om de spoorwegen te motiveren om dit fatsoenlijk af te handelen of ben je veroordeeld tot een systeem waarin voor deze uitzondering geen werkstroom is opgenomen? Reizen met de trein, of eigenlijk juist het niet kunnen reizenmet de trein wordt op deze manier wel een ongezonde bezigheid voor je bloeddruk namelijk.
Geld retour omdat heenreis niet gaat.
Beste antwoord door Thom
Wellicht ten overvloede: Er zijn geen e-tickets waarmee u op de ene dag heen en op de andere dag terug kunt reizen. Met meerdere kan dat natuurlijk wel.
Bij e-tickets is het - en niet alleen voor de bloeddruk - goed te lezen wat de voorwaarden zijn. Die zijn heel simpel;: als de e-ticket is gedownload dan wel is wel geopend, vindt er geen teruggave plaats.
Het is namelijk niet te zien voor NS of een ticket is gebruikt of niet en daar proberen helaas te veel mensen een slaatje uit te slaan. NS trapt daar niet meer in. Niemand krijgt geld terug als een e-ticket gebruikt kan zijn. De meeste mensen zijn bonafide, maar helaas ook veel te veel niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.