beantwoord
geld terug bij omreizen via andere vervoerders en opgehaald worden
Ik wilde gisteren van Utrecht naar Rijssen. In Apeldoorn reed de trein niet verder en werd in de trein geadviseerd via Zutphen te reizen en daar de trein naar Deventer te nemen. Dat is een Arriva-lijn, dus uitgecheckt bij NS en ingecheckt bij Arriva. In Zutphen bleek dat de trein naar Deventer niet reed. Er werd ook niets omgeroepen over wat dan wel te doen. Daarom de trein richting Hengelo genomen. Is Syntus, dus weer inchecken en uitchecken. Omdat via Hengelo zeker nóg een uur extra zou zijn heeft iemand me in Goor met de auto opgehaald. In totaal ruim een uur later thuis dan normaal. Ik reis via mobility mixx en kan alleen via een papieren formulier dat aanvragen. Kan ik geld terig krijgen voor deze vertraging van meer dan een uur?
Beste antwoord door Denice NS
Hi Jean. Welkom op het Serviceforum! Ik begrijp dat je uiteindelijk dus met verschillende vervoerders en een flinke omreis op je eindbestemming bent gekomen?
EDIT: Inmiddels heb ik van Jaen een privébericht ontvangen en zal ik haar kosten aan haar vergoeden 🙂
Bekijk origineelEDIT: Inmiddels heb ik van Jaen een privébericht ontvangen en zal ik haar kosten aan haar vergoeden 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.