Hoi!
Al bijna 2 maanden zit ik in een loop met Maaike Kranenborg over mijn aanvraag voor een vergoeding voor vertraging. Met haar kom ik er niet uit, maar het lukt blijkbaar ook niet iemand te spreken te krijgen die haar leidinggevende is. Ik heb de klantenservice gebeld en die kon alleen een klacht noteren, er niet voor zorgen dat ik mijn vergoeding alsnog krijg. Daarvoor moest ik naar de klantenservice via chat. Net gedaan en die persoon gaf aan dat ook niet te kunnen doen, dat dat via mail met Kranenborg moet. Maar zoals overal aangegeven heeft zij de claim onterecht afgewezen en blijft ze dit doen. Heb haar ook aangegeven iemand anders te willen spreken, maar ze reageert of niet of met hetzelfde riedeltje. Hoe kom ik met iemand in contact die mij mijn geld alsnog toewijst? Ik ben al tientallen jaren klant en weet ondertussen echt wel wanneer ik recht heb op een vergoeding voor vertraging.
Alvast bedankt!