Na 6 weken nog geen geld terug na vertraging | NS Community
beantwoord

Na 6 weken nog geen geld terug na vertraging

  • 10 June 2022
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Beste medewerker(s) van NS,

 

Per 1 mei diende ik een verzoek geld terug bij vertraging in voor mijn reis op 30 april 2022. 

Heden 10 Juni heb ik echter nog geen reactie of geld terug mogen ontvangen.  

De vertraging (bommelding, incident zelfdoding en personeelstekort voor een conducteur) heeft er voor gezorgd dat ik uren moest wachten, vervolgens de volgende dag pas thuiskwam waardoor ik bus kosten had die ik anders niet zou hebben op de voorgaande dag volgens mijn planning vanwege studenten ov.  

Die desbetreffende bus kon mij op dat tijdstip niet naar mijn woongebied brengen en uw collega op Amsterdam Centraal wilde geen taxi regelen zoals volgens het regelement zou hebben moeten.  

 

Vanuit een halte 20 minuten van mijn huis heb ik toen rond half vijf nog naar mijn huis moeten lopen, door PTSS aanvallen (ik ben ooit beroofd in het donker waarbij ik zwaar mishandeld ben) moeten gaan omdat ik waardevolle spullen bij had en ik dus door het donker een flink stuk oververmoeid moest lopen.  

 

Alle onzekerheid of ik nog wel thuis kwam en de extreme vertraging heeft me in zo’n grote stress gebracht dat ik de dag erna niet eens meer kon praten en lopen.  

Ik heb autisme.  

 

Als student heb ik maandelijks niet veel te besteden en ik kan daarom ook de gemaakte bus kosten die ik door de vertraging had niet op mijn kaart zetten om mijn negatief saldo weg te werken waarvoor ik de NS verantwoordelijk acht.  

 

Ik ben diep teleur gesteld in de service van de NS en reis nu voortaan zo min mogelijk met het OV om mijzelf te beschermen.  

Toch ervaarde ik het reizen met NS altijd als prettig hiervoor maar door de slechte ervaring en het niet reageren op mijn aanvraag ben ik het vertrouwen in NS volledig kwijt.  

 

Ik zou u of uw collegas willen vragen om  spoedig te kijken naar mijn aanvraag opdat ik weer met een gerust hart kan reizen zonder OV schuld.  

 

Het gaat om de aanvraag met registratienr. 601401352

 

Met vriendelijke groet,

S Voigtlander

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sharin 10 June 2022, 03:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Neem hiervoor contact  op met klantenservice van NS, daar kunnen ze je vast informeren. 

Reputatie 7
Badge +1

Kreeg zelf vorige week geld terug van reizen met bus terug naar huis op 3/4-hoewel toestemming al 3 weken eerder was gemaild.

Het was totaal onnodig nu weer opnw de hele geschiedenis te schilderen-tenzij je mensen wilt overtuigen joe slecht die NS wel niet is-wat de trouwe klanten alland weten en met nog wel ergere verhalen kunnen overbieden.

IK vrees dat er helemal niks anders als nog wat langer wachten op die senten opzit.

Kreeg zelf vorige week geld terug van reizen met bus terug naar huis op 3/4-hoewel toestemming al 3 weken eerder was gemaild.

Het was totaal onnodig nu weer opnw de hele geschiedenis te schilderen-tenzij je mensen wilt overtuigen joe slecht die NS wel niet is-wat de trouwe klanten alland weten en met nog wel ergere verhalen kunnen overbieden.

IK vrees dat er helemal niks anders als nog wat langer wachten op die senten opzit.

Als NS 6 weken lang niet reageert zoek je een andere manier om het probleem onder de aandacht te brengen. Daar is de community voor. En dan is het nodig te laten weten wat er gebeurd is. Waarom zou je dat niet mogen doen?

Reageer