Gisteravond meer dan een halfuur vertraging opgelopen met de trein vanwege een defecte trein tussen Rotterdam en Schiphol op de HSL. Net twintig minuten in de wacht gestaan voor gtbv in combinatie met het OV Chip Plus-abonnement. De medewerkster verwees door naar de reguliere gtbv-klantenservice. De reguliere gtbv-klantenservice was ervan overtuigd dat ik het online formulier moest invullen. Dus ga ik het maar even weer proberen bij de reguliere OV Chip Plus-klantenservice, aangezien een regulier online formulier toch kansloos is…
En dit zou afgelopen mei al zijn opgelost…
beantwoord
OV Chip Plus en gtbv: here we go again...
Beste antwoord door Stijn NS
Update: Zoals VIRM hierboven zelf al aangeeft is de claim inderdaad ingediend!
Voor de meelezers: Zoals ik in een eerdere bericht aan heb gegeven gaan Geld Terug Bij Vertraging claims bij reizen met een OV-Chip Plus abonnement via de OV Chip Plus Klantenservice (0800 – 7245482, dag en nacht bereikbaar) of door schriftelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. In het geval van VIRM was er bij de OV-Chip Plus Klantenservice blijkbaar onduidelijkheid over, waardoor er daar een foutief advies was gegeven. Deze onduidelijkheid hebben we rechtgezet.
Bekijk origineelVoor de meelezers: Zoals ik in een eerdere bericht aan heb gegeven gaan Geld Terug Bij Vertraging claims bij reizen met een OV-Chip Plus abonnement via de OV Chip Plus Klantenservice (0800 – 7245482, dag en nacht bereikbaar) of door schriftelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. In het geval van VIRM was er bij de OV-Chip Plus Klantenservice blijkbaar onduidelijkheid over, waardoor er daar een foutief advies was gegeven. Deze onduidelijkheid hebben we rechtgezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.