Skip to main content
beantwoord

boete ns

• 17 februari 2025
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb een boete van de ns gekregen mijn aller eerste dus ik weet niet zo goed hoe het werkt en wat ik moet doen dus ik vroeg me af waar ik die kan betalen?

mvg Vamba

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Vamba en welkom bij de NS Community,

Wat naar dat je een boete hebt gekregen. Je kan altijd nadat je de accept giro hebt ontvangen kijken of er een vorm van coulance mogelijk is. Dit is wel vrij uitzonderlijk, maar wie niet waagt wie niet wint. Contactgegevens van onze klantenservice kan je hier vinden. 

Bekijk origineel

3 reacties

Loes
  • NS Hoofdconducteur
  • 7990 reacties
  • 18 februari 2025

Wacht de brief af die u toegestuurd krijgt en daar staat alle info in. Eerder betalen is niet mogelijk.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9236 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hallo Vamba en welkom bij de NS Community,

Wat naar dat je een boete hebt gekregen. Je kan altijd nadat je de accept giro hebt ontvangen kijken of er een vorm van coulance mogelijk is. Dit is wel vrij uitzonderlijk, maar wie niet waagt wie niet wint. Contactgegevens van onze klantenservice kan je hier vinden. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30037 reacties
  • 18 februari 2025
Erryt NS schreef:

Wat naar dat je een boete hebt gekregen. Je kan altijd nadat je de acceptgiro hebt ontvangen kijken of er een vorm van coulance mogelijk is.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Acceptgiro

Per 1 juni 2023 is de acceptgiro afgeschaft, je bedoelt de brief over het UvB (uitstel van betaling).

Reageer