conducteur vindt stilzijn niet nodig in stilte coupé

  • 29 November 2022
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Reputatie 1

Intercity D’en Haag CS-Enschede, 29-11-2022, 10.55 uur. Zit in 1e klas stilte coupé. Een reiziger zit te bellen, 2 anderen zijn met elkaar in gesprek. Ik wacht ruim 5 minuten en wil er op gaan wijzen dat de betrokken reizigers in de stiltecoupé zitten. 
Komt de conducteur. Ik vraag haar vriendelijk of zij de betreffende reizigers wil wijzen op de stilte zone. Vraagt zij aan mij of ik soms vindt dat deze medereizigers te luid spreken. Iedereen die dat ook nog hoort. En ze weigert er vervolgens iets aan te doen  

Heb de conducteur toen gezegd een andere rustige plek buiten de stiltecoupé op te zoeken. Daar reageerde ze niet op. 

Voor mij onbegrijpelijk. En om heel boos over te worden. Ik word voor schut gezet en worden reizigers gestimuleerd zich niks van de stilte in de stiltecoupé aan te trekken. 
 


1 reactie

Zeer spijtig en niet acceptabel. Je mag hier uiteraard een klacht over indienen als je dat wilt. Je kan daarvoor het beste onze klantenservice benaderen. Daar kunnen we dergelijke klachten doorzetten en grondig bekijken. Je krijgt dan de keuze om de klacht anoniem of onder jouw gegevens door te laten zetten. Ondanks dat je geen terugkoppeling krijgt gaan we zeer serieus om met dergelijke klachten.

Reageer