Skip to main content

gelukkig heeft de NS app ook zijn goede fouten

  • 8 november 2022
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

App geeft aan "maar" 4 treinstellen. In de praktijk 2x zolang.

 

6 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1635 reacties
  • 8 november 2022

Vier delen met twee treinstellen van het type SLT gaat sowieso niet lukken, omdat de losse treinstellen al 4-delig en 6-delig zijn.

De enige opties met twee treinstellen zijn dus: 4+4, 4+6, 6+6. Voor deze rit was het 4 + 6.

Normaal gesproken staat er overigens nog een afbeelding van het treintype bij in de app. Er gaat schijnbaar voor deze rit iets niet helemaal goed in de app (ik zie het hier precies net zo).

De overige ritten gaan wel gewoon goed:


Sander-VH
  • NS Hoofdconducteur
  • 495 reacties
  • 8 november 2022

Dit schijnt bij meer ritten een probleem te zijn en voornamelijk af te spelen bij SLT


  • Reisleider*
  • 774 reacties
  • 8 november 2022

Ik heb ook wel eens gezien dat er gemeld werd dat er een SLT zou komen (wat hier heel ongebruikelijk is) en dat er gewoon een SNG stond, zoals altijd. De informatievoorziening is kennelijk niet altijd foutloos.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1635 reacties
  • 8 november 2022

Bij ritten gereden met SNG en ICD gaat het ook wel eens mis:

Ook andersom zie ik regelmatig voorbijkomen. Dat een sprinter (gereden met SNG) in de app met ICD staat getoond.


  • Reisleider*
  • 774 reacties
  • 8 november 2022

Opmerkelijk. Een paar jaar geleden werkte dit, voor mij in ieder geval, zonder fouten!


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13128 reacties
  • 8 november 2022

Er was vanmiddag een storing in de reisinformatie, misschien leidde dat tot deze fout.


Reageer