Sinds enkele maanden reis ik weer regelmatig en ik heb een eerste klas abonnement. Ik reis lange trajecten van 1,5 tot 2 uur en zie in 95 procent van mijn reizen geen conducteur controleren eerste klas. De enige keer dat je een conducteur ziet is voor snelle “ servicerondjes” die in geen geval leiden tot betere service. Dus zit iedereen eerste klas , zeker in het weekend, weg rust, weg werkklimaat. Bron van ergernis als je zo’n dure treinkaartje hebt.
wat is er aan de hand, NS?
heb ik het massa ontslag van conducteurs gemist?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.