beantwoord
Hoofd stoten tegen uitstekende rand in de trein
In dit type trein tussen Arnhem en Den Bosch (Roosendaal) zit een uitstekende rand net boven de passagiersstoelen in de bovenverdieping.
Ben ik de enige die hier met opstaan of zitten gaan steeds zijn hoofd tegen stoot?
Ben ik de enige die hier met opstaan of zitten gaan steeds zijn hoofd tegen stoot?
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Luna24 en wederom welkom op het NS Serviceforum.
Het is lastig om een grote revisie in te beelden voor alle treinstellen. Het gebeurt vaker dat reizigers hier hun hoofd aan stoten (zoals Henk_NL aangeeft), dat klopt, daarom wil ik dit ook zeker voor jou doorspelen naar de verbeteringsmanagers. Zij zullen kijken of dit in toekomstige treinmodellen anders gerealiseerd kan worden. Voor nu denk ik dat op de korte termijn hier geen aanpassing in de maken is. Dat haalt niet weg dat het vervelend is. Ik hoop dat je hier niet veel last meer van hebt ondervonden, dit gebeurt je nooit meer waarschijnlijk ๐
Bekijk origineelHet is lastig om een grote revisie in te beelden voor alle treinstellen. Het gebeurt vaker dat reizigers hier hun hoofd aan stoten (zoals Henk_NL aangeeft), dat klopt, daarom wil ik dit ook zeker voor jou doorspelen naar de verbeteringsmanagers. Zij zullen kijken of dit in toekomstige treinmodellen anders gerealiseerd kan worden. Voor nu denk ik dat op de korte termijn hier geen aanpassing in de maken is. Dat haalt niet weg dat het vervelend is. Ik hoop dat je hier niet veel last meer van hebt ondervonden, dit gebeurt je nooit meer waarschijnlijk ๐
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.