beantwoord

Klein schooltas en knuffel kwijt in Tilburg station

  • 20 February 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Hoi lieve mensen,

We namen vandaag de intercity 15.53 van Tilburg naar Eindhoven Centraal en toen we in Eindhoven aankwamen, realiseerden we ons dat we niet de tas van mijn dochter met haar favoriete beer erin hadden. Ik denk dat ik het op station Tilburg heb laten liggen, misschien op het perron. Ik rende terug om onze stoelen te controleren en het was er niet, en ik belde de klantenservice om het te registreren. Kan ik nog iets doen om het te vinden?

De tas is een roze/witte kleine Cath Kidston tas met dino's erop, en de naam van mijn dochter staat er ook op. Binnen zit een lichtbruine teddybeer die een grijze en paarse jurk draagt, en wat van de reservekleren van mijn dochter (voor een 4-jarige) Ze is zo overstuur, ik wil hem echt terug vinden!

Bedankt en groetjes

Elle

icon

Beste antwoord door Thom 20 February 2022, 20:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

In deze link vindt u alle relevante informatie. U moet even digitaal een formuliertje invullen. Conducteurs geven doorgaans de gevonden voorwerpen af op het eindstation van een trein. Uw spullen komen meteen in een real-time database en u kunt bij Klantenservice het laten inzien. Ik zou er een belletje aan wagen. 0307515155. Mogelijk nu nog. Dan kunt u met uw nummertje dat u krijgt het ophalen op dat station, of laten toezenden, dat laatste is niet gratis. Via Gevonden voorwerpen is de koninklijke weg, de kans dat de vinder uw verhaal hier leest, is niet erg groot.

Ongeveer de helft van de voorwerpen komt terug, al is dat nog erg abstract voor uw humpie.

Reageer