We moeten gaan leven met het feit dat covid er is en covid zal blijven en vermoedelijk in de griep- maanden op een of andere manier weer in een piek zal opduiken. Om uitbraken te voorkomen moet eenieder en ook de NS zijn doen en laten daar op gaan aanpassen. Even een relevant zijpad. Het heeft me al jaren verbaasd dat de NS toeliet dat in de griep-maanden de trein een bron van griep-besmetting was. Iedereen accepteerde dat, geen enkele maatregel, en elk jaar zat ik weer opgepakt tussen hoestende en proestende mensen. Het eerste wat we van covid geleerd moeten hebben is: BLIJF THUIS ALS JE VERSCHIJNSELEN HEBT. Dat moet dus gelden voor alles wat griep of griep-achtig is. De moraal op dit punt zou moeten zijn: als je zit te hoesten in de trein ben je een aso. De NS moet dat in de treinen omroepen. zo geven we covid een plaats in ons toekomstige leven. De NS kan mondkapjes adviseren en zelfs uitdelen. Dat zou de NS allemaal in hun omroepberichten moeten opnemen en op de beeldschermen in trein en op station moeten weergeven. De NS kan nog meer doen. ALS DE R IN DE MAAND IS, zet de NS de ventilatie op de hoogste stand, plaatst ze ontsmettingsvloeistof pompjes, en maakt ze alle stangen en grepen voortdurend schoon. de treinkaartjes mogen wat mij betreft dan duurder worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.