Geachte NS, Tijdens mijn recente reis met de nieuwe Intercity Direct heb ik een aantal serieuze ongemakken ervaren. De trein produceerde veel lawaai, waaronder harde tonen en een krakend onderstel. Daarnaast schudde de coupé heen en weer, wat het vrijwel onmogelijk maakte om op mijn telefoon te schrijven. De harmonica-overgang tussen coupé 1 en 2 kraakte voortdurend, wat een onrustig gevoel gaf tijdens de reis.Gezien de intensiteit van het geluid en de trillingen vraag ik mij af of deze trein wel volledig veilig en comfortabel is. Ik zou het op prijs stellen als u deze punten serieus onderzoekt en verbeteringen overweegt.Ik hoor graag uw reactie.Met vriendelijke groet,Hugo Vogel
beantwoord
Onveilig Intercitydirekt klacht
Beste antwoord door Floor NS
Hi Wals! Welkom bij de NS Community.
Treinen maken geluid en kunnen een beetje schommelen, doordat ze in beweging zijn. Dit is dus redelijk normaal. Wanneer je je zorgen maakt over de veiligheid van de trein of het spoor, dan kun je je het beste melden bij de conducteur van die trein. Achteraf kan ik jouw melding enkel doorzetten als je ook nog weet om welke trein het precies ging. Heb je toevallig genoteerd om welk treinstel dit ging?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.