Storing melden | NS Community
beantwoord

Storing melden

  • 5 June 2017
  • 8 reacties
  • 2396 Bekeken

Leuk dat als je op storing NS zoekt er allerlei treinenloop problemen worden genoemd maar nergens een link om een storing te melden. Zoals het feit dat de intercom in rijtuig 10 306 1e klas IC direct het niet doet. Als je na een noodstop alleen gekraak hoort begrijp je dat de conducteur iets wil melden maar wat?
Ik verwachtte een systeem als Buiten Beter van de gemeente om kleine storingen te melden.
Egbert
icon

Beste antwoord door Slidestops 5 June 2017, 20:03

Bekijk origineel

8 reacties

Dergelijke storingen kun je het best direct bij het personeel melden. Als je het liever via internet doet, kan dat via Twitter, Facebook maar ook via dit forum dus 🙂
Hallo Egbert R B, welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb je melding intern doorgegeven, hopelijk wordt het snel opgelost want de omroep niet horen is inderdaad niet wenselijk. Verder kun je zulke zaken melden zoals Slidestops aangeeft.
Is de storing in het computersysteem al opgelost om te bellen. Chatten en contact via Facebook?
Er zijn op dit moment geen storingen in onze systemen, jenneke1. Je reageert wel op een verouderd topic. Kun je in een nieuw topic aangeven wat we voor je kunnen betekenen?
Reputatie 2
Na bovenstaande meldingen mis ik nog steeds een mailadres om storingen te melden.
Hierbij:
Op zondag 30 juni, op woensdag 3 juli en nog steeds op zondag 7 juli was de lift in Voorburg buiten dienst. Met de fiets op fietsvakantie is het dan extra lastig als de roltrap het op 7 juli ook niet doet!
Oplossing voor de korte termijn: Omroepen in de trein, zodat je bij ander station kan uitstappen. Melden op ns.nl bij storingen
En natuurlijk: repareren
Hoi mariekewandel! Vervelend dat je niet met de lift kon en ook nog eens niet met de roltrap! Ik heb even geen goede, recente plattegrond van dit station. Kun je aangeven waar de defecte lift en roltrap zich precies bevinden? Voor- of achterzijde? Ter hoogte van welk perron? Dan kan ik het defect intern melden.
Reputatie 2
Station Voorburg heeft maar één perron (eilandperron tussen beide sporen). Lift en roltrap bevinden zich ongeveer halverwege de lengte van het perron.

Kennelijk zijn die eind vorig jaar nog vervangen; dat moet dus nog wel binnen de garantie vallen: https://kdbv.nl/projecten/vervangen-lift-en-roltrap-station-voorburg/
Reputatie 7
Badge +3
Liften op stations hebben ook allemaal een nummer, daarmee is het nog makkelijker om aan te geven om welke het gaat.

Reageer