Skip to main content
beantwoord

verkeerde goepstickets

• 1 februari 2025
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb 5 kaartjes gekocht als groepstickets. Echter na betaling en ontvanging op mijn ns app zie ik dat het dal kaartjes zijn. Maar het moet piek zijn. Graag wil ik dit veranderen en uiteraard het verschil bij betalen.

Is dit nog mogelijk?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Plaske,

Da's wel zuur. En duur 🙁
Er bestaan geen groepstickets waarmee je in de spits kunt reizen. E-tickets kunnen in principe ook niet gewijzigd of geannuleerd worden, omdat ze niet ongeldig gemaakt kunnen worden, en je er dus alsnog mee zou kunnen reizen.
Je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService om te kijken of er toch iets mogelijk is, maar ik geef je eerlijk gezegd weinig kans.

Bekijk origineel

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7255 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2025

Hoi Plaske,

Da's wel zuur. En duur 🙁
Er bestaan geen groepstickets waarmee je in de spits kunt reizen. E-tickets kunnen in principe ook niet gewijzigd of geannuleerd worden, omdat ze niet ongeldig gemaakt kunnen worden, en je er dus alsnog mee zou kunnen reizen.
Je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService om te kijken of er toch iets mogelijk is, maar ik geef je eerlijk gezegd weinig kans.

• Koploper****
  • 20311 reacties
  • 1 februari 2025
Plaske schreef:

Ik heb 5 kaartjes gekocht als groepstickets. Echter na betaling en ontvanging op mijn ns app zie ik dat het dal kaartjes zijn. Maar het moet piek zijn. 

Hoezo vergissing? Er bestaan helemaal geen groepstickets voor de spitsuren.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13438 reacties
  • 1 februari 2025

Ik vraag mij af hoe je pas na betaling zag dat je dalurengroepstickets had besteld, het staat toch duidelijk aangegeven voor je gaat bestellen.

Groepstickets voor de piekuren bestaan niet. Je kunt als je tijdens de piek wilt reizen alleen vol tarief tickets kopen.

Wijzigen of geld terug kan niet (zie de door jou aangevinkte voorwaarden) en bijbetalen ook niet.

Reageer