Ik ben met een vriend afgelopen zomer vakantie naar Berlijn gegaan met de NS International. De nachtmerrie begon op de terugweg onze trein zou eerder zijn vertrokken maar dat stom nergens aangegeven niet in de app of online! Waardoor wij de trein hebben gemist. Het personeel in HBF Berlijn heeft ons geholpen om een andere route te vinden om naar Amsterdam te gaan maar dat was niet een trein rechtstreeks naar Amsterdam. Dus uiteindelijk zijn wij terecht gekomen in Bremen (de snelste optie om thuis te komen) vanuit daar ging er een flixbus naar Amsterdam. Dit is allemaal gebeurd door het niet aangeven van de gewijzigde trein tijd! Ik heb dus een compensatie ingediend en ik krijg alleen maar gecompenseerd de 60 minuten vertraging van de trein dit is schandalig wij hebben om hulp gevraagd aan zowel NS als NS International en beide konden ons die dag niet helpen ik eis minimaal de vertraging plus de flixbus reis als compensatie. Alle papieren, facturen en foto’s heb ik in mijn bezit.
Bladzijde 1 / 1
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Ik raad je aan om te reageren op de mail waarin de compensatie voor 60 minuten vertragingwordt gegeven of anders contact op te nemen met NS international.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.