WIE van de NS kan mij helpen?
Ik heb een kleine 48 uur geleden een ticket naar Berlijn gekocht. Nu heb ik een stomme fout gemaakt door de terugreis op 2 januari te zetten ipv 3 januari niet goed gekeken. Iets met een druk hoofd.
Mijn ticket heeft helaas geen wijzigingsmogelijkheden. Maar het enige dat ik vraag is of de datum aangepast kan worden van 2 naar 3 januari. Ik wil daar het zelfde bedrag voor betalen, terwijl 3 januari zelfs goedkoper is.
Maar niemand kan (wil) mij helpen, ik krijg alleen maar te horen dat de tariefvoorwaarden nu eenmaal zo zijn.
Maar wat zijn nu de consequenties voor NS om dit aan te passen? Er zijn nog tickets voor de 3e en ik zou zelfs meer betalen dan het tarief dat geldt voor 3-1.
Ik loop nu tegen een bureaucratisch berg op. Het voelt bijna als klantje pesten.
De klantenservice verwijst alleen maar naar de tariefvoorwaarden. Er werd hier zelfs geadviseerd om voor de 3e een nieuw ticket te kopen en de 2e via mijn reisverzekering terug te krijgen (met een fake argument), dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Via de chat ook geen hulp en antwoorden
Waar kan ik nu naar toe om toch de datum aan te kunnen passen. Waar is de klantvriendelijkheid van de NS?