Ik heb bij NS Internationaal één eersteklas ticket naar Parijs geboekt met reisdatum 29 juni: Met Early Bird van Tilburg naar Brussel Zuid (aankomst 13:17) en dan vervolgens met Eurostar door naar Parijs (aankomst 15:38).
In de voorwaarden staat dat ik het Early-Bird-deel gratis kan wijzigen. Annuleren kost EUR 5. Annuleren van het Eurostar-deel kost EUR 25.
Ik wil het Early-Bird-deel, dus Tilburg-Brussel, wijzigen. Op de site is dit niet mogelijk. Ik wordt doorverwezen naar een 030-nummer. De mensen daar (2x gebeld) komen met het volgende verhaal:
- Wijzigen van het ticket is NIET mogelijk, annuleren wel.
- Als ik telefonisch mijn Early-Bird-deel wil wijzigen, dan annuleren zij het ticket en boeken een nieuw ticket tegen EUR 5 annuleringskosten plus EUR 7,50 servicekosten.
Mijn vragen:
- Hoezo kan ik het ticket niet wijzigen als dit wel in de ticketvoorwaarden staat?
- Waarom betaal ik servicekosten? Ik kan online niet een deel van de reis wijzigen, alleen de hele reis.
- Hoe nu verder?