beantwoord

geld terug na uitvallen treinstel door vandalisme van Utrecht naar Wenen

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Beste medewerker,

Ik heb ruim 5 maanden geleden met hulp van de klantenservice een formulier ingediend waarmee we onze 378 euro terug zouden krijgen. Het treinstel viel uit door vandalisme! 

het betreft de reis van 29-4-22 van Utrecht CS naar Wenen

DNR nummer: *verwijderd door moderator*

Inmiddels ben ik ook bij het loket op Utrecht CS gaan informeren naar de afhandeling. Daar zeiden ze dat ik nog een maand moest wachten.

Deze maand is inmiddels ook verstreken.

Kunt u mij helpen. Het gaat om een aanzienlijk bedrag!

vriendelijke groet,

Els ten Berge *telefoonnummer verwijderd door moderator*

icon

Beste antwoord door MoDe 16 September 2022, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens en jou niet helpen. Daarvoor moet je bij de klantenservice zijn. 

Wel weten wij dat er een behoorlijke achterstand is in afhandeling van claims. Zo heb ik zelf 3 maanden moeten wachten op bericht over Geldterugbijvertraging-claim.

Reputatie 7
Badge +1

Nu sept-dus dat was april-stom toevallig heb ik zelf ook een claim bij NS-INT uitstaan-wel voor heel wat minder, uit ca. die periode-behalve een standaard mail dat het langer zou duren ook nog niks over vernomen. Het lijkt er verder op dat alle niet-standaard gevallen-zoals dat van jou (al doet de reden er in feite helemaal niks toe) nog langer duren, de belangrijke beslissingen mogen nemende figuur die geld mag uitdelen is klaarblijkelijk heel lang ziek of zoiets.

Alweer een waarschuwing voor als je vaker zo´n reis maakt: boek bij wat anders, dat NS-INTern is totaal niet verplicht

Reputatie 7
Badge

Het treinstel viel uit door vandalisme! Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat de Nightjet niet reed omdat het vernield was door vandalen?

Reageer