Recent ben ik met de Eurostar naar Amsterdam Centraal gereist. Ik heb per ongeluk het uitgangs-poortje geopend met mijn NS-kaart (ipv de barcode op mijn eurostar ticket). Hierdoor denkt het systeem dat ik een reis heb gemaakt, maar niet heb ingecheckt, en dus een correctietarief is gerekend. Ik heb een NS-flex abbonement, waardoor het systeem op MijnNS niet aangeeft dat ik geld kan terugvragen. Kan ik alsnog geld terugvragen? Ik heb het eurostar ticket als bewijs dat ik niet een NS-reis heb gemaakt. Dank!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Linda_ en welkom bij onze Community.
Dat kan inderdaad gebeuren na een internationale reis. Ik wil je adviseren hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je hier verder mee helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.