Bijna 3 maanden geleden heb ik een ticket voor de Thalys geboekt op 21 april a.s. om 13.11. Het betreft een extra rit (THA 9452) ten opzichte van het reguliere aanbod (THA 9352 rijdt nornaliter). Al vanaf het begin krijg ik in de app en in Mijn NS 'waarschuwingen' dat ik de dienstregeling in de gaten moet houden omdat mijn reis mogelijk (!) aangepast is.
Ik heb inmiddels afgelopen week gebeld met de klantenservice. Zij wisten mij te vertellen dat er een gecombineerde Thalys rijdt. En dat het systeem van NS/NS International waarschijnlijk alleen THA 9352 kan laten zien. NB: de eerste keer zei men ook dat mijn trein 9352 reed en erin stond terwijl ik vroeg om 9452.
Op de website van Thalys staat THA 9452 nog steeds gepland/genoemd. En begreep dat dat de bron is. Dus die check ik regelmatig.
Verwarrend is het wel? Aan de NS app heb ik voor deze rit dus niks qua controleren. De terugreis (regulier en geen extra) staat er wel normaal in.