Hi NS,
Is het een idee om klanten van NS International die een gtbv-claim indienen wat pro-actiever te informeren over de afhandeltijd? Ik moet elke keer om een update vragen van een in augustus 2022 ingediende claim. De verwachte afhandeltijd is opgelopen tot negen maanden (tja, die EU-richtlijn over passagiersrechten is dus ook een vodje papier). Als met mij vele anderen de klantenservice porren om een update, levert dat natuurlijk extra werk op. Gewoon massaal mailtje sturen naar mensen met openstaande claims, zoals in december is gebeurd.
Of denk ik nu te logisch na?
Pro-actieve communicatie lange afhandeltermijnen gtbv-claims bij NS International
Beste antwoord door Anonymous
Helaas kom ik tot de conclusie dat communicatie rondom gtbv-aanvragen bij NS International volstrekt onbelangrijk is. Ook een algemene mail uit december 2022 dat aanvragen datzelfde jaar zouden worden afgehandeld blijkt helemaal niks waard te zijn. De klantenservice kan inmiddels geen indicatie geven wanneer claims worden afgehandeld. Met de suggestie om klanten pro-actief te informeren (die ik ook bij NS International heb gedaan) wordt niks gedaan. NS International lijkt zich ook niks aan te trekken van de geldende EU-richtlijn over afhandelen van gtbv-claims en daarbij behorende communicatie. En dan maar bang zijn voor concurrentie en dat internationale treinreizen niet zonder NS kan.
Ofwel: schijt aan de klant.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.