thalys

  • 31 August 2022
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Vijf weken wacht ik nu op een reactie van de ns op het veevervoer naar parijs.

de service is hopeloos.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben bang dat het nog wel 5 weken en waarschijnlijk eerder 5 maanden gaat duren. Ik begreep dat er een zeer grote achterstand is met het afhandelen van claims.

Reputatie 7
Badge +1

NS heeft er zelfs niks mee te maken.

Thalys-kan je direkt meteen bij hun boeken of ook wel via NS-INternat. dat dan enkel tussenpersoon is.

Die Tls werd-en wordt nog steeds, maar ietsje minder, geplaagd door grote problems deze zomer,o.a. ook omdat veel stellen buiten dienst moesten en dat er geen specifieke onderdelen op voorraad waren-en ik denk zijn. Niet zo erg als met de airlines, aar scheelt niet veel.

Excuses-zit je daar nou echt op te wachten? Zo´n standaard PR-reactie kan je vast zelf al wel helemaal zelf bedenken. Meestal zeuren mensen om geld-en dat zal inderdaad-zoals HP al uitlegt, nog wel wat wekies extra duren. Heb zelf ook zoiets-reis in apr. gedaan en enkel 2x bevestiging van ontvangst

Reputatie 7
Badge +1

NS heeft er zelfs niks mee te maken.

Thalys-kan je direkt meteen bij hun boeken of ook wel via NS-INternat. dat dan enkel tussenpersoon is.

NS is vervoerder in Nederland voor de Thalys-treinen. Dat lijkt me iets meer dan "niks” en “enkel tussenpersoon”.

 

Reputatie 7
Badge

Ik denk dat na vijf weken een antwoord krijgen al een grote uitdaging is. Er is een enorme achterstand. 

Reputatie 7
Badge +3

NS heeft er zelfs niks mee te maken.

Thalys-kan je direkt meteen bij hun boeken of ook wel via NS-INternat. dat dan enkel tussenpersoon is.

NS is vervoerder in Nederland voor de Thalys-treinen. Dat lijkt me iets meer dan "niks” en “enkel tussenpersoon”.

 

Dat misverstand is bijna onuitroeibaar. Idem voor de exploitatie van de IC Berlijn en de ICE International.

Reageer