beantwoord

Thalys op 13 september. Wat moeten we doen?

  • 8 September 2022
  • 7 reacties
  • 207 Bekeken

We hebben kaartjes van Thalys op 13 september om naar Parijs, en verder naar Dijon te gaan.

Gaat de staking dus wel op die dag ook voor Thalys? Moeten we een dag daarvoor naar Brussels?

icon

Beste antwoord door Olav93 8 September 2022, 08:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Er is nog niet veel duidelijk voor die dag helaas, maar ik vermoed zomaar dat dit moeilijk zal worden als de dan geplande staking doorgaat. Het idee om een dag eerder naar Brussel te reizen geeft u denk ik sowieso een hoop meer zekerheid.

Er is nog niet veel duidelijk voor die dag helaas, maar ik vermoed zomaar dat dit moeilijk zal worden als de dan geplande staking doorgaat. Het idee om een dag eerder naar Brussel te reizen geeft u denk ik sowieso een hoop meer zekerheid.

Bedankt voor je reactie. Misschien toch een nacht niet in Brussels maar in Antwerpen… We bewaren die optie en gaan eerder inpakken!

Reputatie 7
Badge

Zou kunnen dat de Thalys niet rijdt tussen Amsterdam en Brussel.

Reputatie 6
Badge +1

Tijdens de laatste stakingen, ook waarbij in het hele land geen treinen reden, reed Thalys wel gewoon. Zolang je alleen met de Thalys reist, verwacht ik geen problemen voor deze reis. Als dat wel zo is, wordt dat een dag van tevoren bekendgemaakt. 

Reputatie 6

Thalys is er voor a.s. vrijdag heel duidelijk over. Er wordt dan niet verder dan naar/van Brussel-Zuid gereden. Dat verwacht ik voor andere “algemene” stakingsdagen ook.

Reputatie 7
Badge +1

Thalys is daar zelf heel duidelijk over. Er wordt niet verder dan naar/van Brussel-Zuid gereden.

Hoi Rudi dit klopt niet, want de link die je plaatst betreft 9 september en niet 13 september.

Reputatie 7
Badge +1

Niets is nog zeker-en zelfs als er mededelingen komen dan zullen er nog twijfels blijven. Wil je op zeker spelen dan is het wijs een reserv. voor een HTL ergens langsheen die lijn in BE te doen. We doen er alles aan om liefst als het kan zoveel mogelijk reizigers te pesten.

OF-afh van je woonst, kijken of er evt. een Flix of BlaBla bus gaat en nog niet is volgeboekt (maar velen vinden dat te min om zelfs maar over te praten)

Reageer