Ik kan in mijn profiel geen buitenlands postnummer invoeren.
adres invoeren buitenland ?
Beste antwoord door bahnrider
De (vermoedelijke) reden is dat het systeem vooral gebaseerd is op ABO-houders die ook dus zullen moeten betalen en wel geregeld en soms achteraf op krediet van al gedane reizen. Overigens worden ook buitenlandse TEL nrs niet geaccepteerd-als je NS ´service´ belt dan is de 1e vraag altijd naar je tel. nr en daarna als bevestiging naam/adres etc. En NS is als de dood en nog erger voor mogelijke wanbetalers. Incasso op buitenlands adres verloopt in de praktijk ook in EU uiterst moeizaam.
Net als jij heb ik zelf ook with no problems account by DB en CD/czech en OeBB. Overigens ook een paar maanden een duits ABO geregeld via DB en daarbij verliep de betaling ook steeds vlekkeloos.
Maar eerlijk gezegd is momenteel de status van de IT bij NS zo slecht dat dit daarbij nog maar een minor problem is. De raad die NS zelf geeft-als ze uiteindelijk reageren hier, is ´BELLEN´ (met vaak ook nog ´´even´ ervoor
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.