beantwoord

Er wordt binnenkort geld van mijn rekening afgeschreven.In mIjn NS moet er een factuur klaarstaan.. Er staat echter niks.

• 4 October 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Ik krijg een bericht van de NS dat er binnenkort €60,- van mijn rekening wordt geschreven. De factuur zou klaar staan onder Facturen in Mijn NS. Echter staat onder Facturen niks… wat nu.

icon

Beste antwoord door bahnrider 4 October 2021, 10:34

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen annemiekdebeer. Welkom bij de NS Community.

Kreeg je deze e-mail op hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt in je Mijn NS-account?

Reputatie 6
Badge +1

60 eur is de jaarprijs voor DalVOOrdeel-als je dat hebt zou je toch ongeveer moeten weten rond welke dag de nieuwe betaaldatum is. Het is ook momenteel het enige soort ABO dat nog niet als FLEX moet worden gekocht.

Maar opmerkingen als de jouwe over alle mogelijke soorten verwarrende en tegenstrijdige etc. meldingen bij factuur/reiskostenteller etc. zijn legio.

Het is mij ondertussen duidelijk. Het betreft de afschrijving van idd mijn voordeuren abonnement. 1 okt. had ik hier al een bericht van gehad en had niet verwacht dat ik nog een dergelijk bericht ( maar in ander jasje) hierover zou krijgen.  Dank voor reactie!

Reageer