Skip to main content

factuur

  • 19 februari 2025
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Ik heb gebeld over mijn factuur en ik moest een bewijs van betaling opsturen. Zie foto>

 

3 reacties

  • Reisleider**
  • 125 reacties
  • 19 februari 2025

@Hoogwoud SM Haal aub uw persoonlijke gegevens weg! Dit is een openbaar forum. Neem contact op met de NS klantenservice Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS - mede-reizigers kunnen u hier niet mee helpen.

 

@Rory NS Zou jij deze melding kunnen opschonen (2e vandaag) en weet jij toevallig hoe dit bewijs wél kan worden aangeleverd aan NS?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7399 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi Hoogwoud SM,

Waarschijnlijk hebben ze gevraagd of je het bewijs via de chat wilde sturen. Dit is niet de chat van de klanteNService. Die vind je op deze pagina, klik op de knop ‘Chat met NS'.


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 496 reacties
  • 19 februari 2025

Hallo Hoogwoud SM en welkom bij de NS Community!

Zoals mrfreeze schrijft kun je inderdaad het beste contact opnemen met NS Klantenservice, bij voorkeur via een live chat of een privébericht op Facebook of X. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen. Ik heb de foto uit je post verwijderd aangezien hij zichtbaar was op een openbaar forum.


Reageer