Skip to main content
beantwoord

Factuur niet zichtbaar in ons account

De factuur ********, van mijn vrouw, “staat voor u klaar” maar is niet zichtbaar

in ons account.

De kaart is wel gekoppeld aan het account.

Het gaat om kaartnummer: **** **** **** 7348

Het bericht voor deze factuur wordt ook naar het verkeerde E-mail adres gestuurd.

Kan dit gewijzigd worden a.u.b.?

Beste antwoord door Floor NS

Hi Hondekop! Welkom bij de NS Community. 

Dit is een openbaar platform, dus ik heb het factuurnummer en het kaartnummer onherkenbaar gemaakt. De facturen van een abonnement worden gekoppeld aan het account van de contracthouder. Ben jij de contracthouder en kun je jouw facturen niet inzien, dan kun je even contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of jouw Mijn NS-account goed gekoppeld is aan het abonnement.

Bekijk origineel

2 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 280 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Hi Hondekop! Welkom bij de NS Community. 

Dit is een openbaar platform, dus ik heb het factuurnummer en het kaartnummer onherkenbaar gemaakt. De facturen van een abonnement worden gekoppeld aan het account van de contracthouder. Ben jij de contracthouder en kun je jouw facturen niet inzien, dan kun je even contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of jouw Mijn NS-account goed gekoppeld is aan het abonnement.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30324 reacties
  • 2 april 2025

Welkom ​@Hondekop!

Er is geen ‘ons account’ want elke volwassene heeft een eigen Mijn NS account waar de facturen zichtbaar zijn. Bijabonnementen /gezinsabonnementen bestaan al enkele jaren niet meer.

Je kunt de kaart van je vrouw best koppelen aan een ander (je eigen) account maar ziet dan geen facturen, en het abonnement wijzigen kan ook niet (u bent niet de contracthouder).

Je moet dus inloggen op de Mijn NS website met het e-mailadres waar die melding naartoe verzonden is. De facturen vind je dan uiteraard bij https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht

Reageer