De factuur ********, van mijn vrouw, “staat voor u klaar” maar is niet zichtbaar
in ons account.
De kaart is wel gekoppeld aan het account.
Het gaat om kaartnummer: **** **** **** 7348
Het bericht voor deze factuur wordt ook naar het verkeerde E-mail adres gestuurd.
Kan dit gewijzigd worden a.u.b.?
Beste antwoord door Floor NS
Hi Hondekop! Welkom bij de NS Community.
Dit is een openbaar platform, dus ik heb het factuurnummer en het kaartnummer onherkenbaar gemaakt. De facturen van een abonnement worden gekoppeld aan het account van de contracthouder. Ben jij de contracthouder en kun je jouw facturen niet inzien, dan kun je even contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of jouw Mijn NS-account goed gekoppeld is aan het abonnement.
Dit is een openbaar platform, dus ik heb het factuurnummer en het kaartnummer onherkenbaar gemaakt. De facturen van een abonnement worden gekoppeld aan het account van de contracthouder. Ben jij de contracthouder en kun je jouw facturen niet inzien, dan kun je even contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of jouw Mijn NS-account goed gekoppeld is aan het abonnement.
Er is geen ‘ons account’ want elke volwassene heeft een eigen Mijn NS account waar de facturen zichtbaar zijn. Bijabonnementen /gezinsabonnementen bestaan al enkele jaren niet meer.
Je kunt de kaart van je vrouw best koppelen aan een ander (je eigen) account maar ziet dan geen facturen, en het abonnement wijzigen kan ook niet (u bent niet de contracthouder).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.