Skip to main content
beantwoord

geen overzicht bij reizen met betaalpas

  • 13 June 2024
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb mijn betaalpas gekoppeld aande NS app, maar er komt geen overzicht van mijn reizen. Ik heb dit nodig om de kosten te kunnen declareren.

Beste antwoord door Tochjo

U kunt een declaratieoverzicht maken in de OVpay-app.

Bekijk origineel

5 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13027 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2024

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • 13 juni 2024

Hallo Cynthia997 en welkom bij de NS Community,

 

Krijg je een foutmelding als je het referentienummer of bedrag invult? Mocht het niet lukken is het alternatief van Tochjo ook een goede oplossing.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 13 juni 2024

Bedankt, ik heb de NS gebeld en gemaild, maar kreeg alleen als antwoord...wacht nog een paar dagen…

OVpay werkte binnen 10 seconden..

Bedankt!


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 13 juni 2024
Erryt NS schreef:

Hallo Cynthia997 en welkom bij de NS Community,

 

Krijg je een foutmelding als je het referentienummer of bedrag invult? Mocht het niet lukken is het alternatief van Tochjo ook een goede oplossing.

Nee, alles was voor zover ik kon zien goed gegaan.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29366 reacties
  • 13 juni 2024

Als je een bankpas wilt koppelen aan Mijn NS moet je wel ooit eerst een NS treinreis gemaakt hebben met OVpay. Of met een andere vervoerder… 

So far so good (ikzelf moet dat nog eens doen). Maar er staat ook ergens (ben even kwijt waar precies) dat het niet kan als je ook NS Flex hebt ❓

En anders gewoon via OVpay zelf https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht En verder:

 


Reageer