Skip to main content
beantwoord

Inzage facturen

  • 16 November 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Mijn facturen van 2021 staan niet vermeld in mijnns. Hoe kan ik dit verhelpen?

 

Beste antwoord door Denice NS

Hoi PetraLu. Welkom bij de Community!

Als je je facturen niet kan zien in je account is er vermoedelijk iets mis met de koppeling tussen je Mijn NS-account en je klantgegevens. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice.

Bekijk origineel

Denice NS
  • Oud Moderator
  • 17 november 2021

Hoi PetraLu. Welkom bij de Community!

Als je je facturen niet kan zien in je account is er vermoedelijk iets mis met de koppeling tussen je Mijn NS-account en je klantgegevens. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 17 november 2021

Facturen zijn alleen in te zien bij inloggen op mijnNS via de website. Via de app zijn ze niet in te zien


Reageer