Gisteren probeerde ik het mailadres van Mijn NS te wijzigen. Dat verliep niet helemaal vlekkeloos, maar het werd uiteindelijk wel gewijzigd. Zie onderstaande afbeeldingen en uitleg.
Direct na het verzenden van het formulier waar ik twee keer het nieuwe e-mailadres heb ingevuld, kwam de volgende foutmelding tevoorschijn:
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/ns-nl/attachment/fb204ee8-14f9-4c7a-9b57-27c4bbfa1d3b.png)
Ik kreeg echter wel een mail (op het nieuwe adres), dat mijn gegevens waren gewijzigd:
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/ns-nl/attachment/6f7ed908-c51e-41d9-aa64-6b2b60818af4.png)
Niet veel later kreeg ik de onderstaande mail:
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/ns-nl/attachment/15f8a6d8-8bb9-45a6-810f-84095fa9234d.png)
Wat raar is, want dat account is al lang en breed geactiveerd. De link om te activeren werkte dan ook niet:
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/ns-nl/attachment/2a7f01bc-b978-4c01-a849-7e9d2df4890a.png)
Aan het einde van de rit is het mailadres wel gewijzigd, ondanks de foutmeldingen. Toen ik zojuist het mailadres weer terug wilde veranderen naar het oude (en goede) adres, gebeurde exact hetzelfde.