Skip to main content
beantwoord

mijn ns problemen. geen data


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Geen enkele reishistorie en kosten overzicht mogelijk al enkele tijd in mijn ns in zowel app als in het account.

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.

We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.

Bekijk origineel

5 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2022

Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.

We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 3 juli 2022

Is er een idee wanneer de it afdeling deze problemen boven water heeft? Want het is idd niet van 1 dag.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 4 juli 2022

Gaat dit om NS Flex of reizen op saldo?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 11 juli 2022

Ns flex


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 11 juli 2022

En welke periode gaat het om? Het kan soms wel 2 weken duren voordat alles is verwerkt.


Reageer