Ik kan al een week niet mijn producten zien. Ik heb NS Flex traject vrij, zie deze twee keer in de lijst staan in Mijn NS. Als ik doorklik, zie ik
De product details konden niet worden geladen.
Ik kan al een week niet mijn producten zien. Ik heb NS Flex traject vrij, zie deze twee keer in de lijst staan in Mijn NS. Als ik doorklik, zie ik
De product details konden niet worden geladen.
Beste antwoord door Floor NS
Hi Richard G! Welkom bij de NS Community.
Heeft er toevallig recent een kaartvervanging plaatsgevonden? Hierdoor kan het lijken, als je beide OV-chipkaarten aan jouw overzicht hebt toegevoegd, dat je twee abonnementen hebt. Echter, dit is dan hetzelfde abonnement. Heb je al geprobeerd om jouw OV-chipkaart even te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kun je uiteraard even contact opnemen met de Klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.