Skip to main content
beantwoord

mijn producten foutmelding: prodcut details kunnen niet worden geladen

• 10 februari 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Ik kan al een week niet mijn producten zien. Ik heb NS Flex traject vrij, zie deze twee keer in de lijst staan in Mijn NS. Als ik doorklik, zie ik

De product details konden niet worden geladen.

Beste antwoord door Floor NS

Hi Richard G! Welkom bij de NS Community. 

Heeft er toevallig recent een kaartvervanging plaatsgevonden? Hierdoor kan het lijken, als je beide OV-chipkaarten aan jouw overzicht hebt toegevoegd, dat je twee abonnementen hebt. Echter, dit is dan hetzelfde abonnement. Heb je al geprobeerd om jouw OV-chipkaart even te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kun je uiteraard even contact opnemen met de Klantenservice.

Bekijk origineel

• Op het juiste spoor
  • 10 februari 2025

Hetzelfde geldt voor jaarabonnement fietsenstalling 

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 10 februari 2025

Hi Richard G! Welkom bij de NS Community. 

Heeft er toevallig recent een kaartvervanging plaatsgevonden? Hierdoor kan het lijken, als je beide OV-chipkaarten aan jouw overzicht hebt toegevoegd, dat je twee abonnementen hebt. Echter, dit is dan hetzelfde abonnement. Heb je al geprobeerd om jouw OV-chipkaart even te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kun je uiteraard even contact opnemen met de Klantenservice.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 10 februari 2025

Lijkt op een bug, zie ook een ander topic waar een Dal Voordeel op saldo abonnement er twee keer stond en je voor de Keuzedagen op de tweede moest klikken?

Reageer