Skip to main content
beantwoord

ns app

Hallo, ik gebruik ieder dag ns app voor bus nemen en zo, maar wat ik raar vind is dat normaal bij ns app dat blauw lijn kleur is en als reis tijd begint dan zie je gele kleur begin aankomen op blauwe lijn en tot eindstemming van je reis dat helemaal gele lijn is maar nu zie ik geen gele lijn meer? Is er veranderd?

Beste antwoord door Sem

Hi ​@Rafdemul ,

Dankjewel voor je bericht!
Er van uitgaande dat je de iOS app gebruikt. Het is een scherpe observatie -- het klopt namelijk! De gele progressie balk is (tijdelijk) uitgezet. De reden hiervoor is dat wij de werking van deze gele-progressie balk niet met 100% konden garanderen. We doen hard ons best om hem weer correct en naar verwachting beschikbaar te maken.

Bekijk origineel

6 reacties

• Reisleider*
  • 92 reacties
  • 2 maart 2025

Hoi ​@Rafdemul,

Ik heb wel gemerkt dat er wat veranderd is in de app. Als ik namelijk een bepaalde reis selecteer, dan zie ik dat de “overstaptijd” sinds kort gesplitst is in een “looptijd” en “wachttijd". 

Het is me nog niet opgevallen dat de lijnkleur van een reis niet meer mee verandert gedurende de reis. Dus bij mij wordt die wel geel uiteindelijk. 

Heeft u misschien een voorbeeld van een reis, waarbij dat speelt (screenshot)?

Let op, dit is een openbaar forum, dus deel aub geen persoonlijke informatie.

Misschien kan ​@Sem hier eventueel al meer over zeggen?

U kunt eventueel de vraag stellen aan app Support, via de app. Kies daarvoor achtereenvolgens:

Meer > Hulp > NS-app > (en dan helemaal onderaan) Contact met app support

Succes!

Sem
  • Developer NS app
  • 25 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hi ​@Rafdemul ,

Dankjewel voor je bericht!
Er van uitgaande dat je de iOS app gebruikt. Het is een scherpe observatie -- het klopt namelijk! De gele progressie balk is (tijdelijk) uitgezet. De reden hiervoor is dat wij de werking van deze gele-progressie balk niet met 100% konden garanderen. We doen hard ons best om hem weer correct en naar verwachting beschikbaar te maken.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 22 maart 2025

Hoi ​@Sem 

bedankt voor je antwoord!

wanneer ga gele lijn kleur terug? 

wat bedoel je met ‘ Er van uitgaande dat je de iOS app gebruikt ‘ 

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30022 reacties
  • 23 maart 2025
Rafdemul schreef:

De gele lijn werkt (tijdelijk) niet op iOS (Apple), bij Android doet hij het wel.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 23 maart 2025

Hey,

ah oke! 

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2471 reacties
  • 23 maart 2025
Robert B schreef:
Rafdemul schreef:

De gele lijn werkt (tijdelijk) niet op iOS (Apple), bij Android doet hij het wel.

Werken is nogal een groot woord 🤣, er is een gele lijn die het zo af en toe doet.

Reageer