Skip to main content
beantwoord

Reisgegevens niet zichtbaar voor lange periode

  • 6 april 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik reis regelmatig, meermaals per week, met de trein. Toch is mijn reishistorie van het afgelopen half jaar niet zichtbaar. Ik heb in die tijd niets veranderd aan mijn abonnement of aan mijn OV chipkaart. Hoe kan dit?

Ik wil graag geld terug kunnen vragen bij vertraging, maar dan moet ik wel mijn reishistorie in kunnen zien.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo MasterGabber05 en welkom bij de NS Community,

 

Je hebt dan waarschijnlijk nog een oude verlopen OV-chipkaart gekoppeld. Als je deze hebt verwijdert dan kan je de reisgegevens van de nieuwe kaart weer inzien.

Bekijk origineel

1 reactie

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9306 reacties
  • Antwoord
  • 6 april 2025

Hallo MasterGabber05 en welkom bij de NS Community,

 

Je hebt dan waarschijnlijk nog een oude verlopen OV-chipkaart gekoppeld. Als je deze hebt verwijdert dan kan je de reisgegevens van de nieuwe kaart weer inzien.


Reageer