Skip to main content
beantwoord

Reishistorie


Ik kan nu al een paar dagen mijn reishistorie niet inzien. Dit gebeurt om de haverklap. Is zeer irritant. Wanneer wordt daar nu eens iets aangedaan. Fijne app hoor maar niet heus. Zelfs op internet kan ik het niet inzien. 

Beste antwoord door Sanne NS

Goedemiddag Monems en welkom op de NS Community!

Goed dat je ons even een bericht hebt gestuurd! Helaas hebben wij deze week te maken met een hardnekkige storing, waardoor het niet mogelijk is om de reishistorie in te zien. Ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen! 

Bekijk origineel

5 reacties

Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 608 reacties
  • Antwoord
  • 16 april 2022

Goedemiddag Monems en welkom op de NS Community!

Goed dat je ons even een bericht hebt gestuurd! Helaas hebben wij deze week te maken met een hardnekkige storing, waardoor het niet mogelijk is om de reishistorie in te zien. Ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen! 


  • Auteur
  • Intercity
  • 14 reacties
  • 17 april 2022

Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29380 reacties
  • 17 april 2022
Monems schreef:

Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan? 

Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is (maar geen ‘fout bij ophalen’ meer).


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1510 reacties
  • 17 april 2022
Robert B schreef:

Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is.

Hier wordt via de website ook nog niks weergegeven.


Cornelis van den Berg

Hier op allebei ook niet en het lijkt wel of de ene na de andere storing volgt en het af en toe werkt tussen de storingen in.


Reageer