Skip to main content

Ik was mijn NS businesscard vergeten en heb toen zelf ingecheckt met mijn telefoon voor zowel de heen als terugreis. Ik heb vanuit mijn werk een dal korting kaart en de werkgever betaalt alle kosten. Vervolgens netjes het formulier ingevuld. Ik heb geen mail gehad, maar er is wel een vreemd bedrag bijgeschreven. Bij navraag bleek het bedrag slechts 40% van de heen en terugreis te zijn. Op de website staat echter: 

Ben je je NS-Business Card met abonnement vergeten of verloren. Of is deze gestolen? Wij bieden je aan om de gemaakte kosten terug te vragen.

Mijn gemaakte kosten zijn voltarief, dus die moeten dan toch terugbetaald worden, waarna de werkelijk gemaakte kosten (horend bij businesscard abonnement) bij mijn werkgever in rekening worden gebracht? Met de klantenservice kwam ik er niet uit en ik heb dit omgezet naar een klacht, maar ik ben benieuwd naar de meningen en ervaringen hier in de community. 

Goedemiddag ​@daniel78,

Met jouw abonnement krijg je 40% korting op de reizentijdens de daluren. Deze kosten heb je daarom ook vergoed gekregen vanuit NS. Dat is de korting die je bent misgelopen. Als normaal gesproken jouw werkgever de reizen vergoed, dien je de reis bij jouw werkgever verder te declareren. 


Reageer