Skip to main content
beantwoord

NS-Business card met verlopen e-mail adres

  • 19 februari 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Wij gebruiken een NS business-card, deze is gekoppeld aan een oud e-mail adres.

Ik kan dus ook geen e-mail adres of wachtwoord opvragen.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Beste antwoord door Rory NS

Goedemorgen Verjans en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe hierboven al schrijft kun je inderdaad het beste contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen de gegevens voor je wijzigen. Om privacyredenen heb ik het kaartnummer uit je post verwijderd.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 19 februari 2025

Contact opnemen met klantenservice van business-card.


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 19 februari 2025

Goedemorgen Verjans en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe hierboven al schrijft kun je inderdaad het beste contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen de gegevens voor je wijzigen. Om privacyredenen heb ik het kaartnummer uit je post verwijderd.


Reageer