beantwoord

Betalen voor een reis die niet gemaakt is

  • 16 August 2022
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemorgen er is een factuur door NS geïncasseerd met daarop een enkele reis maar als retour gerekend. Er is via de chat contact geweest maar dat is niet opgelost. De reis heeft plaats gevonden op 3 juli de heenreis is verrekend met de betaling van juli. Is ook betaald. En nu wordt met de betaling van augustus wederom de hele reis gefactureerd, dus een heenreis en terugreis? Kan iemand mij duidelijk maken waarom de reis die op 3 juli is gemaakt in 2 maanden wordt verrekend? En waarom moet ik dan een retour betalen?

icon

Beste antwoord door Thom 16 August 2022, 07:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wij zijn een reizigersforum en geen kanaal van Klantenservice. Daar zult u toch echt contact mee op moeten nemen voor administratieve zaken. Heeft u op Mijn NS uw rekening nagekeken?

Jazeker heb ik gedaan.

Reageer