beantwoord

Hoeveel dagen blijft mijn bestelling beschikbaar op de NS Kaartautomaat en op een ophaalpunt ?

  • 20 April 2022
  • 3 reacties
  • 748 Bekeken

Gisteren heb ik een NS Flex besteld. Bevestigingsmail eveneens ontvangen. Tot welke datum kan ik deze bestelling ophalen? 30 dagen? 60 dagen? 90 dagen? Eeuwig?

 

Mijn Flex Basis kan ik pas na een maand wijzigen? Een maand na de besteldatum of een maand na de ophaaldatum?

Dank voor de hulp.

 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 20 April 2022, 18:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer flex op een bestaande kaart is gezet moet je deze binnen 30 dagen bij de automaat ophalen Basis kun je binnen 30 dagen upgraden naar duurder abonnement, eventueel via klantenservice. Downgraden kan pas na maand. 

Badge +3

Gisteren heb ik een NS Flex besteld. Bevestigingsmail eveneens ontvangen. Tot welke datum kan ik deze bestelling ophalen? 30 dagen? 60 dagen? 90 dagen? Eeuwig?

Een jaar, maar als je al een ander (reizen op saldo) abonnement had moet het binnen een maand, want anders wordt dat oude abonnement niet beëindigd.

Reputatie 7
Badge +1

Vanaf Basis kan je natuurlijk niet downgraden, enkel UP. Als zodanig gaat elke wijziging-zodra er FLEX op staat, meteen in, zonder dan verder nog ophalen e.d. Die termijnen moet je niet al te serieus nemen- maar het is wel wenselijk om toch liefst zsm en uiterlijk <30 dagen naar dat Ollaandersland te gaan en op een statie te laden-want dan ben je ook in staat om desgewenst eerder UP te graden indien nodig.

Reageer