3 weken geleden heb ik NS Flex Dal Voordeel gekocht en op mijn OV-kaart gezet. Daarna heb ik verschillende problemen:
- Tijdens het uitchecken in de bus zie ik de prijs niet meer, slechts 0,00. Ziet er gewoon raar uit.
- Ik zie de prijs van mijn busritten niet meer in mijn ov-chipkaart.nl account. Ik heb ze nodig voor reishistorie rapporten.
- Ik kan mijn busrittenhistorie en prijzen nog steeds zien op www.ns.nl (waarom zijn ze hier?) maar als ik "Exporteer Reishistorie CSV/PDF" selecteer, krijg ik alleen een bestand met daarin een fout {"errorCode":"UNKNOWN_ERROR","errorDescription":"An error occurred"} foutmelding. Ik zie op dit forum dat het exportprobleem al maanden bekend is!
Dit is absoluut een teleurstelling. Waarom heeft NS flex in vredesnaam invloed op mijn busritten? Hoe kan ik NS Flex alleen voor treinen inschakelen, zodat het geen invloed heeft op de bus en andere reizen?